Forum Ave XD Strona Gwna Ave XD
krtki opis mojego forum. rotfl ;D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

dinah, masz racje z tą czernią, nie pomyslałam ze będzie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ave XD Strona Gwna -> FORUM OGLNE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
ten to si wkrci ;--D



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 639
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Wto 19:45, 25 Mar 2014    Temat postu: dinah, masz racje z tą czernią, nie pomyslałam ze będzie

Taki zabieg wymaga niezwykłej precyzji, po udanym zabiegu w miejscu usuniętej tkanki pojawia się nowy naskórek, skóra odzyskuje jędrność oraz świeżość... [link widoczny dla zalogowanych] ale z drugiej strony co jak skóra sie opali, wtedy znowu bedzie inny kolor skory a inny blizny Witam Państwa, proponuje PAS ODCHUDZAJĄCY ORGINALNY z niemieckiego TV WERBUNG
[link widoczny dla zalogowanych]
Baloniku- dbaj o siebie,moze najlepsza dla ciebie będzie dieta 1000 kcal??
millan - ja nie wiem, kiedy ty bylas w anglii, ale teraz juz nie jest tak rozowo jak to bywalo.
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]

Witaj wycueczkomaniak,jak zaczelam z Wam pisac bylas jeszcze przez chwilke,ale zaraz ucieklas.Lubiaalm czytac o Twoich podrozach . [link widoczny dla zalogowanych] Pomaga nam utrzymać należną masę ciała i zapobiega występowaniu groźnych chorób metabolicznych.

Ponieważ mój stan psychiczny po rozwodzie był fatalny- miałam spotkania z psychologiem-0 tera próbuję go odnaleźć aby powołać go na świadka. po cytologii wyszło, że mam jakieś zapalenie, dostałam te tabletki, zużyłam 5, a za dwa-trzy dni mam okres i chyba potem mogę resztę wykorzystać? IGG 560 nastawiłam sie na coś lepszego, ale mam wrażenie , że poszła trochę \NA AKORD\ - to była sobota, ludzi dużo itp... reszta z was tez laski tylko nie widzialam zdjecia mamy blizniakow a reszte to chyba tak ja pomalu w myslach organizuje pakowanie i dzisiaj podjelam ostatnia probe z mezem niestety nie dal sie namowic szkoda ale jak mi wymienil dobitnie dlaczego nie jedzie to w sumie go rozumiem za to ja mam sie bawic zreszta mam taki zamiar napewno nie bede sprzatac, przejmowac sie p*****lami caly ten czas poswiece dla dzieci a jak pojda spac to bede odpoczywac chociaz jest malutka nadzieja ze wyjedziemy sami na wekend sam mezu nie protestowal musimy tylko zorganizowac ktoras z babc do dzieci daleko sie nie wybieramy ale w Zielonogórskie czemu nie? [link widoczny dla zalogowanych]
i znowu jestem piatym kolem u wozu....... La1rry jakbyś zapomiał to jest początek roku i jest mało wywózki ja np robie co mam zrobi i nie ściemiam gdzieś na parkingach tylko zjeżdżam i ide do domu czy to jest 12 czy 14 Oktavko, a Ty to jesteś szczęściarą że będziesz miała córkę rozmawiałam o tym z koleżankami i wiele z nich tak ma. dzieki za odp ale boje sie w sumie ..i jeszcze jak brzydko odrosnie paznokiec to juz calkiem nieciekawie tak sie sklada ze wczesniej sobie wzialem nuemer tel doktora i zadzwonilem, z palca ciekla ropa bylo dzikie miesa przez ten czas co zwlekalem z zabiegiem palec chory powiekszyl sie (znaczy jakos jest szerszy o pare mm chyba przez dziki mieso), lekarz zalecil mi poczenie nogi w nadmanganianie potasu zeby zlikwidowac rope, moczylem z 2 tyg pomoglo ale nie do konca i poszedlem na wizyte, powiedzial ze jak chcem to 15 min i bedzie po sprawie, no to powiedzialem to robimy. Mój kolega też nie wie ile bedzie jeszcze czekała na wyrok.
Do dziś źle się z tym czuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jabłka zabijają zapach czosnku


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ave XD Strona Gwna -> FORUM OGLNE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin